Val vid utskrift av fakturor resp fakturakopior funkar ej som det borde (men gjorde med tidigare versioner)

• 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 5 år sedan
  • Bekräftat
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Utskrift av fakturor funkar inte korrekt. Jag trycker ofta på skriv ut/förhandgranska och väljer därefter att endast skriva ut sida 1. Den fakturan granskar mina chefer. När detta är gjort skriver jag ut övriga kopior (sida 2-4). I version 2014.02 fungerar det inte alls! Om jag så i utskriftsrutan väljer att skriva ut alla eller väljer en eller flera sidor så skrivs bara första sidan ut (fakturan). När jag trycker på escape för att stänga ner bilden så skrivs automatiskt de tre fakturakopiorna ut också, vilket gör att de måste kastas i onödan om det visar sig att de är felaktiga. Mycket irriterande! Om man förhandsgranskar och inte skriver ut någon faktura så skrivs det inte heller ut någon då man trycker på escape (vilket är korrekt).
Foto på 6320795

6320795

• 120 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 5 år sedan

• 1
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 47,020 poäng 20k badge 2x thumb
Hej, 

Tack för att du återkopplar här i forumet. Vi har fått en del synpunkter på förändringarna som rör kopior och utskrifter i programmet och vi håller just nu på att utvärdera dessa. Det är tydligt att vi behöver göra vissa justeringar till nästa version för att funktionerna ska fungera bättre i de situationer som vi fått beskrivningar kring från användarna. 

Jag tar med mig din beskrivning i vår utvärdering och återkopplar när jag vet mer om tidplanen och vilka förändringar vi gör framåt. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.