Var hittar jag Adm 200 version 2018.4 som ska vara släppt i juli? och ha rättad momskontroll

• 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • (Redigerad)
Sammanslagen

Den här konversationen har slagits ihop med en annan. Se huvudkonversationen: Felaktiga siffror i momskontroll vid kvartalsmoms och brutet räkenskapsår - Admininistration

Var hittar jag Adm 200 version 2018.4 som ska vara släppt i juli och ha rättad momskontroll (version 3 tar inte med aprils intäkter vid momskontrollen och säger därför att momsen är felaktig).

Ladda ner
pekar felaktigt på version 3 fortfarande, även om jag går via "Versionsnyheter Adm 200 2018.4". Tycker ni ofta har problem med att låta mig ladda ner senaste versionen. Trist att veta att det finns en ny version och sedan inte komma åt den.
Foto på Michael

Michael

• 228 poäng 100 badge 2x thumb
  • trött

Publicerades för 1 år sedan

• 1
Foto på Anton

Anton

• 334 poäng 250 badge 2x thumb
Mig veterligen har det inte skett några förändringar av momskontrollen i version 2018.4. Kollar jag på versionsnyheterna så är det en allmän prestandaförbättring och ett par buggar som är fixade, men inget som rör momsrapporten.

Foto på Michael

Michael

Med risk för att någon klagar på cross post: kolla vad Visma skrev här https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs...
Foto på Michael

Michael

Men Visma kanske kan berätta om momsrapporten blir korrekt inklusive fil oavsett om programmet klagar? Ser ut att fungera.
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.