Våra fakturor via Autoinvoice till Migrationsverket går inte fram varför ?

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 7 månader sedan
  • Besvarad

Det kan vara bra om ni kontaktar
InExchange också ifall de satt upp en spärr att skicka elektroniska fakturor till Migrationsverket.

Vi har försökt med 10 fakturor under ett 1⁄2 år och inga går fram enligt Migrationsverket.





Foto på Bosse

Bosse

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 7 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Davor P

Davor P, Champion

  • 26,214 poäng 20k badge 2x thumb
Har du varit i kontakt med Migrationsverket? Det kan vara så att de ställer speciella krav på fakturorna, exempelvis kodsträng/referensnummer.

Vad får du för felmeddelande när du skickar? Normalt bör det synas någon indikation på att något gått fel.

Har du konto hos Inexchange? Den vägen kan du kanske också få fram lte mer information på vad som gör att fakturan inte kommer fram.

//Davor P
Foto på Bosse

Bosse

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb

Vi skickar ca. 30 elektroniska fakturor per månad som går fram till olika Kunder men inga går fram till Migrationsverket och enligt dom ligger inte felet oss dom.
Foto på Davor P

Davor P, Champion

  • 26,214 poäng 20k badge 2x thumb
Får du något felmeddelande i Visma?
Foto på Kristina Gunnarsson

Kristina Gunnarsson, Moderator

  • 4,084 poäng 4k badge 2x thumb
Hej Bosse,

Det ska inte vara problem att skicka fakturor via Autoinvoice till Migrationsverket men det krävs att alla inställningar ligger korrekt. Jag tar kontakt med dig via mejl så ska vi se till att lösa detta
på bästa sätt. 

/Kristina