Varför ej debiterbar till till fakturaunderlag? - Advisor

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

I Visma Advisors tidregistrering markerar jag på vissa kunder att den debiterade tiden ska vara 0 oavsett den arbetade tiden längd. När jag sedan går vidare till faktureringen i Advisor dyker dessa kunder ändå upp. Det verkar ologiskt. Nu får jag lägga onödig tid på att markera dess som "fakturera senare" och vid nästa tillfälle är de där igen.
Foto på Annelie AK Ekonomi

Annelie AK Ekonomi

  • 460 poäng 250 badge 2x thumb
  • tvungen att lägga onödig tid

Publicerades för 3 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Johan Nicklason

Johan Nicklason, Moderator

  • 2,528 poäng 2k badge 2x thumb
Hej!

Jag håller med dig om att det kan upplevas ologiskt att den kommer upp som ett nollbelopp. Det du skulle kunna göra för att inte få upp fakturaunderlaget är om du ändrar byråinställningarna så att du har minsta belopp 1 kr. Då kommer fakturaunderlaget bara komma upp tillsammans med en annan tidsregistrering som innehåller ett belopp.



Hoppas detta löser ditt problem så får vi titta vidare på om detta är något vi måste förändra i framtiden.

/Johan

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.