Varför finns det ingen epost adress på kunden i Visma Advisor?

  • 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Inte planerade
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Det saknas en epostadress till kunden (företaget, inte kontakten). När kommer detta att rättas till eller finns det en förklaring? Det finns ju tillfällen där  jag vill skicka till kundens officiella epost. 
Foto på Rolf Dahlberg

Rolf Dahlberg

  • 1,960 poäng 1k badge 2x thumb
  • inte nöjd

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på Björn Lindström

Björn Lindström, Fd Designer - Visma byrå produkter

  • 2,102 poäng 2k badge 2x thumb
Hej!
Tack för din synpunkt. Vi har ett utvecklingsärende på att lägga till e-post på kundkortet. Det är inte prioriterat just nu så jag kan tyvärr inte svara på när vi kommer att lägga till det.

Med vänliga hälsningar

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.