Varför kan jag inte se min kunds eEkonomi tjänst under mina tjänster...enl honom är jag tillagd

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 8 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Foto på blondin43

blondin43

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 8 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Theodor Ahlström

Theodor Ahlström, Moderator

  • 4,944 poäng 4k badge 2x thumb
Hej Blondin43,


Förstår jag dig rätt om du inne under Mina tjänster inte ser ikonen för eEkonomi?
1. Om du klickar på företagsnamnet uppe till höger och Välj företag, är det rätt företag som du är inne och kollar i?
2. Om du klickar på företagsnamnet uppe till höger och klickar på Användare - ligger du upplagd där? Har du en grön bock i huvudtjänsten eEkonomi?
3. Hur har du och kunden upprättat ett samarbete? Är det i så fall du som har bjudit in kunden genom ett byråanpassat program eller har kunden bjudit in dig genom "Bjud in redovisningsbyrå"?


Återkoppla gärna i tråden och förklara lite mer hur det ser ut för dig och hur ni har gått tillväga så kikar vi vidare på det.
/Theodor
Foto på blondin43

blondin43

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Jag har inte bjudit in kunden utan han har bjudit in mig och jag kan enbart se mitt eget företag under mina tjänster.
Jag jobbar via byråstöd och ska kunna gå in någonstans och aktivera samarbetet..men vart?
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 9,110 poäng 5k badge 2x thumb
Hej blondin43,

Då det var din kund som bjöd in dig så ska det gå iväg ett mejl till dig med en aktiveringslänk.
Har du fått det? 
Har du inte det så kan du börja med dubbelkolla i skräpposten om det ligger där och även kolla med din kund vilken e-post adress han angav till dig.
Har din kund angett fel mejl kan de prova att bjuda in dig igen på samma sätt som de gjorde från början.
I Visma eEkonomi under Appar och tillval - Bjud in redovisningsbyrå - Bjud din byrå

Detta hade jag velat ha svar på innan vi kan ta det vidare om du kan bjuda in din kund via samarbete genom Byråstöd.

/Cecilia