Varför kan man inte göra utbetalningar när leverantörsfliken är öppnad på annan dator. - Administration

  • 2
  • Idé
  • Uppdaterades för 7 månader sedan
  • Genomförda
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Det händer att jag inte kommer in i utbetalningar för att jag får ett felmedelande som säger något om att programdelen används av en annan användare fast den inte gör det. Ibland kan det räcka det med att leverantörsfliken är öppen på en annan dator och att den stängs, så funkar det. Ibland hjälper inte det heller utan då måste man starta om datorn. Varför blir det så? Om det nu är så att det inte går att komma runt, så vore det bra om man kunde se vem som är inloggad. Då skulle man snabbare kunna åtgärda problemet. 

Foto på Peter R

Peter R

  • 3,342 poäng 3k badge 2x thumb
  • frustrerad.

Publicerades för 5 år sedan

  • 2
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,928 poäng 5k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej.Detta är nu möjligt i och med den nya databasen. Så har du inte uppdaterat än tycker jag du ska fundera på att göra det. Läs mer på hemsidan och hjälpen.