Varför läggs inte årsakterna upp automatiskt i Advisor Connect?

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

I Byråstöd läggs årsakterna upp automatiskt för varje nytt år på alla kunder. Det ger en bra struktur och underlättar lagringen. Alla dokument för en kund och ett år på ett ställe. 
Men, så gör inte Visma Advisor Connect, varför då?
Foto på Rolf Dahlberg

Rolf Dahlberg

  • 1,758 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Anne-Kristin Robertsson

Anne-Kristin Robertsson, Produktspecialist

  • 1,966 poäng 1k badge 2x thumb
Hej Rolf
Visma Advisor Connect har inte samma dokumenthantering som Visma Byråstöd. 
Tanken är att du lagrar dina dokument i dokumentarkivet i Visma Advisor under respektive kund.

Hälsningar
Anne-Kristin och Helena
Foto på Rolf Dahlberg

Rolf Dahlberg

  • 1,758 poäng 1k badge 2x thumb
Det är just ett dokumentarkiv i Visma Advisor, dvs för dokument som inte ska användas mer. I Byråstöd är det dokumenthantering, dvs dokument som kan användas kontinuerligt. Och det är det vi behöver i Visma Advisor också, medan vi väntar otåligt på en dokumenthantering i Visma Advisor, så borde ni sett till att Visma Advisor Connect fungerar som Byråstöd. Det är inte OK att ni inte har en lösning på dokumenthanteringsproblemet, som skapar oreda och ineffektivitet. Koppla ihop det med Microsoft OneDrive eller Sharepoint. Gör något är tipset.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.