Varför tar ni bort kritiska kommentarer

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 8 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Varför tar ni bort kritiska kommentarer om er servicenivå och krav på kompensation n för extra externa insatser?!
Foto på AndreasSandin

AndreasSandin

• 366 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 9 månader sedan

• 0
  • 1
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

• 10,060 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Andreas,

Vi har valt att ta bort en kommentar/tråd då samma input fanns från dig på mer än ett ställe.
Självklart raderar vi inga trådar om det inte är en dubblett så synd om du kände så.

Input är alltid bra att få oavsett om det är positiv eller negativ kritik.

Däremot tar vi hellre gärna emot ditt krav om kompensation via våra supportkanaler chatt eller telefon.
Vill du att en kollega tar kontakt med dig?

/Cecilia
Foto på Anette

Anette

• 504 poäng 500 badge 2x thumb
Jag undrar oxå vad som händer med kompensationen från er sida, har varit i kontakt med er typ 1500 gånger utan att vårt problem har blivit löst... visma/spcs som tidigare varit ett program som jag gärna rekommenderade till våra kunder är numera något som vi på kontoret "måste dras med" och  inget jag längre rekommenderar till någon.... som sagt, varit i kontakt mer er hur många gånger som helst utan att något händer, även vi har fått ta in extern hjälp och alla våra arbeten för våra kunder har tagit mycket längre tid än tidigare år.... hur och var fakturerar vi det??
Foto på Joanna Norlander

Joanna Norlander, Moderator

• 996 poäng 500 badge 2x thumb
Hej Anette,

Jag kan inte hitta några ärende gällande detta, men jag tar kontakt med dig för att se hur vi kan lösa det på bästa sätt.

Ha en fin dag!

/Joanna
Foto på Anette

Anette

• 504 poäng 500 badge 2x thumb
Hej
Underligt att det inte finns något ärende loggat hos er (fast vi vet att det finns) när vi konsekvent varit i kontakt med er under 4 månader, sedan gav vi upp och började att titta på andra alternativ... 
Vi har fått ditt mail och kommer att höra av oss till dig i veckan som kommer
//Anette
Foto på Marie J

Marie J

• 3,054 poäng 3k badge 2x thumb
Visma har blivit riktigt undermålig. Gå gärna in på Facebooksidan Redovisningskonsulter i Sverige och diskutera bokföringsprogram, och andra bekymmer.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.