Varningsrutorna direkt på startsidan i Visma Advisor

• 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Genomförda
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag tycker det vore bra om man på startsidan i Visma Advisor får upp röda varningsrutor direkt utan att behöva klicka in på varje kund och göra kontrollen
Foto på Fru Andersson

Fru Andersson

• 110 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 5 år sedan

• 1
Foto på Mathias Vahlgren

Mathias Vahlgren, Produktansvarig - Visma Advisor och Visma Byråstöd

• 6,370 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!
Vi har planer på att kunna visa förfallna bevakningspunkter på startsidan, förhoppningsvis/kanske hinner vi göra detta under 2015. 

Men så länge skulle jag råda dig att använda bevakningslistan som heter Alla uppdrag. I den listan ser du samtliga kunder och uppdrag på en gång och kan även direkt se vilka uppdrag som har bevakningspunkter som har förfallit. Jag förstår att detta inte är exakt vad du letar efter, men om du använder Alla uppdrag så slipper du åtminstone gå in på varje kund. 

Med vänliga hälsningar

Mathias Vahlgren
Foto på Konsulten

Konsulten

• 1,430 poäng 1k badge 2x thumb
Efter de förfallna bevakningspunkterna borde man kunna se vilka som kommer härnäst, alltså ett slags "attgöralista" så man vet vad som kommer att förfalla härnäst.
Foto på Mathias Vahlgren

Mathias Vahlgren, Produktansvarig - Visma Advisor och Visma Byråstöd

• 6,370 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!
Från och med idag har vi lanserat en ny funktion där du får notifieringar om bevakningspunkter som har förfallodatum som har förfallit. Dels visas dessa notifieringar under utropstecknet i sidhuvudet eller kan du gå på den nya fliken som heter Notifieringar på startsidan. Här samlar vi upp samtliga bevakningspunkter som förfallit oavsett i vilken period dessa ligger. 

Med vänliga hälsningar

Mathias Vahlgren

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.