Vart hittar jag revisor som jobbar med Visma

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 vecka sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Min revisor tycker ej om Visma. Hon tycker att jag ska byta till fortnox som hon jobbar med. Finns det någon jag kan vända mig till som är insatt i Visma. Skulle vilja ha en genomgång av min bokföring....
Gärna i Tyresö- stockholm
Foto på Wictoria

Wictoria

• 920 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 2 månader sedan

• 0
  • 1
Foto på lw

lw

• 3,728 poäng 3k badge 2x thumb
Det är ofattbart, så de kan krångla. Det är DU som bestämmer vad DU vill arbeta i. När det gäller revisionsprogram, kan hon använda vad hon vill, för i o m att du skickar en SIE-fil kan hon plocka upp alla verifikat i vilket bokslutsprogram som helst. Himla märkligt! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med namnet på en revisor som gillar Visma, men jag önskar dig lycka till.
Foto på mikael pettersson

mikael pettersson

• 76,060 poäng 50k badge 2x thumb
Kontakta Anna Svensson i forumet, hon har mina kontaktuppgifter - om det skulle vara ett alternativ

Mikael Pettersson
Foto på Bha

Bha

• 310 poäng 250 badge 2x thumb
Jag är auktoriserad redovisningskonsult , om jag kan hjälpa dig ? Jobbar med Visma och finns norra delarna av Stockholm. Jag har mail birgitta@bfbok.se Mvh Birgitta

Foto på Sara

Sara

• 1,316 poäng 1k badge 2x thumb
Hej, jag jobbar enbart i Visma eEkonomi som digital redovisningskonsult. Samarbetar med 50 kunder och det fungerar super! Ring mig! Sara Öhman 0704-829332
Foto på Fredrik

Fredrik

• 2,756 poäng 2k badge 2x thumb
Jag antar att det är en redovisningskonsult du är ute efter och inte en revisor. Jag kan dock bidra med både och.
Foto på Kerstin

Kerstin

• 130 poäng 100 badge 2x thumb
Hej Fredrik,
jag behöver hjälp med avslut av min enskilda firma efter nyår. Bokför själv.
Bor på Gotland så kan vara knepigt att ses förstås. Men kan ju skicka filerna.

Jag har E-deklarerat nu i 3 år. Innan hade jag revisorhjälp några år. 
Har Du möjlighet att hjälpa mig till ett riktigt avslut så är jag mycket tacksam?

Med Friskt Vågade Gotlandshälsningar, Kerstin, 
mail:kerstin.j.lundberg@telia.com
Foto på Sara

Sara

• 1,316 poäng 1k badge 2x thumb
Hej Kerstin, jag hjälper gärna till och det är inga problem att göra allt digitalt. ( Trots att jag gärna skulle vilja besöka den härliga ön!)Jag arbetar bara i Visma eEkonomi och gör även deklarationer. Det är bara att höra av dig! Mvh Sara Öhman 0704-829332
(Redigerad)