Version 2017.11 återgår inte till nästa ofakturerade order vid fakturering av ordrar - Administration

  • 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Med denna version kommer man inte automatiskt tillbaka till nästa ofakturerade order när man har fakturerat en order och trycker på order. Den fakturerade ordern ligger kvar i fönstret, när du då trycker på listläge hamnar du längst ner i ordrarna. Har man många ordrar liggande, blir det väldigt mycket scrollande i listan, otroligt tidskrävande. Med gamla versionen kom man automatiskt till nästa ofakturerade order. När rättar ni till detta fel?
Foto på susanne

susanne

  • 150 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 2
Foto på LW

LW

  • 20,794 poäng 20k badge 2x thumb

Ja, det är flera grejer som ligger kvar istället för att hoppa till nästa, som tidigare. Mycket irriterande. Hoppas du slipper svaret "det fungerar så här nu".

//L

Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,132 poäng 5k badge 2x thumb
Hej
Vi får flera synpunkter på hur sök och sortering fungera nu i sql mot hur det gjorde i dBase. Som det är just nu så förstår inte det inställda sök och sorteringsval vad som gäller när man ändrat på en exempelvis order, den tillhör då inte det sök som finns i huvudet. Du behöver även uppdatera sidan för att listan ska bli korrekt. Vi kommer att fortsätta kolla över detta så det blir så bra som möjligt.