Version 2018.1 av Visma Lön 100/300/600 - uppdatering för Visma Lön Anställd och Mitt Lönebesked

• 2
  • Tillkännagivande
  • Uppdaterades för 1 år sedan
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Nu finns version 2018.1 av Visma Lön 100/300/600 för nedladdning. Versionen är för dig som jobbar med Visma Stämpla och/eller Mitt Lönebesked eller vill börja använda Visma Lön Anställd och/eller Mitt Lönebesked.

Till dig som arbetar med Visma Stämpla och/eller Mitt Lönebesked

Versionen är framtagen för att du ska kunna göra överföringen från Visma Stämpla till Visma Lön Anställd och/eller uppdatera Mitt Lönebesked.
Senast 15 maj behöver du ha uppdaterat och överfört uppgifterna till Visma Lön Anställd eller den nya versionen av Mitt Lönebesked.
Läs mer på sidan https://vismaspcs.se/support/nyhet-visma-lon-anstalld
Obs! Om du idag arbetar med en gammal dator där du använder gamla Stämpla-gadgets för att de anställda ska kunna stämpla in rekommenderar vi att du avvaktar med att uppdatera tills terminalläget finns i Visma Lön Anställd.
Klicka på Följ i forumtråden: Terminalläge med Visma Lön Anställd » för att få information när funktionen finns på plats.

GDPR:
I maj kommer vi släppa en uppdatering av Visma Löneprogram med anpassningar för GDPR. Innan dess behöver du kartlägga vilka personuppgifter företaget/föreningen hanterar. Läs mer på https://vismaspcs.se/gdpr

Till dig som är nyfiken på Visma Lön Anställd och Mitt Lönebesked
Om du inte arbetar med Visma Lön Anställd eller Mitt Lönebesked idag behöver du hämta version 2018.1 innan du kan aktivera och köra igång. Mitt Lönebeskeds app Min Lön kommer uppdateras och GDPR-anpassas.
Läs mer om Visma Lön Anställd »
Läs mer om Mitt Lönebesked »

Nytt i version 2018.1:
  • Visma Lön Anställd
  • Arbetsschema med 12-veckors rullning
  • Arbetsschema med oregelbunden arbetstid
  • Anpassning till Bas 2018
  • Bankkontonummer visas inte på lönebeskedet.

Läs mer i versionsnyheterna:
Visma Lön 600 »
Visma Lön 300 »
Visma Lön 100 »

Med serviceavtal laddar du ner versionen på vismaspcs.se - Support - Ladda ner/Uppdatera eller vismaspcs.se/support/ladda-ner

Tveka inte att dela med dig här i forumet om du har några frågor eller funderingar!
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 93,066 poäng 50k badge 2x thumb
  • Glad!

Publicerades för 1 år sedan

• 2

Det finns inga svar.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.