Vi har ändrat våra e-postadresser Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Vi har ändrat våra e-postadresser. Hur får man Visma adm 500 att öppna outlook och skicka från en annan avsändarmailadress (Outlook) än vad som är inlagt i företagsuppgifterna (Visma)? Vi har flera olika företag upplaggda som har olika mailadresser, men outlook öppnar sig inte när vi vill skicka fakturor via e-post. Vad gör vi för fel? Felmeddelandet vid utskrift fakturor: " Åtgärden stöds inte"
Foto på Inger

Inger

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Ronnie Palmqvist

Ronnie Palmqvist

  • 738 poäng 500 badge 2x thumb
Hej

hade samma problem.

du måste reparera outlook dvs office paketet. Det är tror jag ett problem som uppstod vid senaste uppdateringen av Windows 10.
se här:
https://support.office.com/sv-se/article/Reparera-ett-Office-program-7821d4b6-7c1d-4205-aa0e-a6b40c5bb88b

eller en annan väg som jag tog:

öppna sök i Windows

Kontrollpanelen – välj program och funktioner – officepaketet

 Högerklicka välj ändra

 Välj sedan reparera i nästa fönster

--

Min outlook fungerade sedan efter reparationen

Mvh

Ronnie

Foto på Inger

Inger

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb

Tack för hjälpen!

Fungerar äntligen igen.

Hälsningar Inger

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.