Vill du ha hjälp med bokföringen i Visma eEkonomi?

• 9
  • Idé
  • Uppdaterades för 5 månader sedan
15 års erfarenhet av redovisning. Jag arbetar enbart i Visma eEkonomi och hjälper gärna dig som har svårt att komma igång. Eller vill du ha en redovisningskonsult som gör din redovisning? Jag kan även hjälpa till med löner. Hör av dig! Sara Öhman konsult 070-482 93 32
Foto på Sara

Sara

• 1,276 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 9
Foto på Lovisa - Revidera i Bohuslän AB

Lovisa - Revidera i Bohuslän AB, Champion

• 10,190 poäng 10k badge 2x thumb
Bra initiativ! Jag tycker alla företagare bör ha en kontakt med en redovisningskonsult. I eEkonomi kan vismakonsulten enkelt koppla upp sig för att både hjälpa dig löpande när frågor dyker upp och vid bokslut och deklaration. Det är så lätt att det blir lite fel och det ackumuleras år efter år.

Vi på Revidera hjälper också gärna företagare i Visma eEkonomi!

Med vänliga hälsningar 

Lovisa Ljungvall

Revisorsassistent/redovisningskonsult

Revidera i Bohuslän AB

Sandviken 18, 451 78 Fiskebäckskil

Tfn: 0523 - 45 99 52

lovisa.ljungvall@revidera.se

Foto på Marie

Marie

• 1,088 poäng 1k badge 2x thumb
Jasså är det fritt fram att marknadsföra sina tjänster i detta forum - eller gör ni det gratis ? 
Foto på Volvov70

Volvov70

• 90 poäng 75 badge 2x thumb
Hej jag skulle gärna vilja ha hjälp med att bokföra...
Foto på M Risberg

M Risberg

• 2,566 poäng 2k badge 2x thumb
Nu har du svarat på en gammal tråd. Kanske de som annonserade ovan inte ser ditt rop på hjälp om de inte bevakar tråden. Om du inte fått tag på någon så kan du pröva att söka här:

https://vismaspcs.se/produkter/redovisning/visma-eekonomi-byra#10

Du kommer till en sida som ser ut som:
Foto på Lovisa - Revidera i Bohuslän AB

Lovisa - Revidera i Bohuslän AB, Champion

• 10,084 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Volvov70!

Du är välkommen att höra av dig per mejl till mig och berätta mer om vad du behöver hjälp med och lite om din verksamhet. Jag hjälper kunder i eEkonomi att granska att det löpande ser korrekt ut och ger gärna tips till dig utifrån vad du har för verksamhet. Både bokföringsmässigt och tips i programmet. Jag kan även hjälpa dig med delar av den löpande redovisningen, bokslut och deklaration. 

Med vänlig hälsning
Lovisa Ljungvall
lovisa.ljungvall@revidera.se