Vill du vara med och utveckla framtidens löneprogram?

• 5
  • Idé
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Planerade
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Nu gör vi lön ännu enklare! Med nya lön på webben kommer din lönehantering att bli mer effektiv. Du kommer att ha bättre kontroll och samtidigt jobba mindre. Låter för bra för att vara sant?

Vi letar efter dig som vill vara med och utveckla vårt nya löneprogram. Det innebär att vi vill ha din feedback på stort som smått för att vi ska kunna göra programmet tilll det vassaste på marknaden. Du är van vid lönehantering och arbetar i ett företag med ca 5-10 anställda.

Visst låter det spännande!? Lämna dina kontaktuppgifter här »

Uppdatering 2017-02-15:
Jobbar du med tjänsteföretag?
Lämna dina kontaktuppgifter här »

Uppda
tering 2017-11-01:
Nu söker vi testpiloter, läs mer: https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/vi-soker-testpiloter-for-vart-nya-loneprogram
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,208 poäng 50k badge 2x thumb
  • Lycklig!

Publicerades för 3 år sedan

• 5
Foto på Beki

Beki

• 1,374 poäng 1k badge 2x thumb
Hej,
Det låter för bra för att vara sant men jag har anmält mig :-)

Jag använder idag Visma lön 300 och Visma eEkonomi men dessa två program är inte alls integrerade med varandra vad gäller projektuppföljning, kunder, aktiviteter.
Trodde först att jag gjorde rätt val när jag aktiverade Visma stämpla mot Visma lön för att se all tidsregistrering per anställd men Visma stämpla har varken projektuppföljning, kund eller aktivitetsuppföljning.

Och så plötsligt hittade jag programmet Visma Tid som hade allt det jag behövde för att få en komplett tidsregistrering/utlägg och programmet är integrerat med Visma Lön 300 men inte eEkonomi.

Förhoppningsvis kan vi (användare) vara med och utveckla framtidens löneprogram som är mer integrerade och ger oss bättre uppföljning.

Tack Visma för att ni ger ert yttersta för hjälpa oss.

Mvh
Beki
Foto på Anna Svensson

Tack alla som visat intresse för framtidens löneprogram!
Eftersom vi fått önskat antal anmälningar tar jag bort länken.

/Anna
Foto på Anna Svensson

Officiellt svar
Jag vill lyfta denna tråden igen, vi letar specifikt efter dig som har tjänsteföretag!
Fyll i kontaktformuläret ovan!
/Anna
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.