Visma 600 Mitt lönebesked

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Jag ska uppdatera mina klienter med mitt lönebesked. När jag ger kommandot att jag vill uppdatera så kommer jag till timeclock.vismaonline.com där jag får meddelandet att det är för många inne på Visma Lön Anställd. jag har försökt sedan igår lunch och det går fortfarande inte. I och med att detta inte går så kan jag inte ta ut eskdfilen. Hur ska jag komma vidare???
Foto på ims

ims

• 70 poäng

Publicerades för 11 månader sedan

• 0
  • 1
Foto på Fanny Örnberg

Fanny Örnberg, Moderator

• 3,864 poäng 3k badge 2x thumb
Hej Ims,

Fungerar det för dig nu eller upplever du fortfarande samma problem? Vad menar du med kommandot att du vill uppdatera, hur ser det ut när du gör detta? Är det bara Mitt Lönebesked som ska användas eller har ni tidigare använt Visma Stämpla och ska nu använda Lön Anställd? Arbetar ni som byrå så att ni går en annan väg till era kunder än genom Löneprogrammet? När du säger att du inte kan ta ut eskd-filen, menar du då att detta är på grund av att du inte kan göra klart lönen?

Vi hade behövt lite mer svar för att kunna hjälpa dig vidare, så återkom gärna i tråden med lite mer information. Du kan även kontakta vår support om du inte redan har gjort det för att se hur det ser ut i just ditt program. Du kan nå supporten på 0470- 70 62 00 eller via chatten som du hittar på vår hemsida.

/Fanny