Programmet har slutat fungera - Kundfaktura

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Hejsan! På något sätt så har Visma byråstöd slutat att fungera. Det står att jag ska kontakta admin på min sida ( vilket är jag) för att aktivera det igen. Men hittar inga inställningar någonstans, det har fungerat senaste 4 åren utan problem, och jag har ungefär 2 timmar i veckan på mig att fakturera och greja med allt sånt.
Hjälp mig!
Foto på JonasWickstrand

JonasWickstrand

  • 70 poäng

Publicerades för 11 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Markus Anderberg

Markus Anderberg

  • 2,944 poäng 2k badge 2x thumb
Hej!
Kolla om Du har ett program som heter Visma Assist Byråstöd bland Dia program på datorn.
Testa att köra det programmet en gång för att se om det kan "reparera" Byråstödet.
Funkar inte det så starta om datorn och upprepa en gång till!
Hälsningar Markus.
Foto på Markus Anderberg

Markus Anderberg

  • 2,944 poäng 2k badge 2x thumb
Hej igen,
Kan även ha att göra med serviceavtalet att göra.
Har Du nyligen betalat till Visma?
Hälsningar Markus
Foto på Sabina Eklöf

Sabina Eklöf, Moderator

  • 594 poäng 500 badge 2x thumb
Hej JonasWickstrand! 

Du behöver gå in på Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Min sida/Internettjänster och kontrollera att din mejladress är angiven och välj även att synkronisera. Om detta inte hjälper återkom till oss med utförligare information om meddelandet och vad som händer. 

// Sabina