Visma eEkonomi Tid tomma rader

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
Sammanslagen

Den här konversationen har slagits ihop med en annan. Se huvudkonversationen: Problem med eekonomit Tid - App (går inte att synka)

Plötsligt från att ha kunnat registrera timmar utan problem har nu samtliga användare i företaget inte möjlighet att registrera sina timmar i appen (Iphone) Det går inte att välja kund eller artikel - det är helt tomt. Logga in går bra och man ser företagsnamnet under "inställningar", men således verkar inte kopplingen till ekonomisystemet finnas. Mycket frustrerande. Eftersom det heller inte går att maila till er i något CRM-system: utan man är hänvisad till telefontider och en chat som inte är öppen när man behöver hjälp så hoppas jag att det går att komma fram med denna information till er den här vägen. På er hemsida status.visma.com står det att all systems are operational. Så uppenbarligen verkar ni inte vara informerade om att det finns ett fel här. Vi har startat om telefoner, av/påinstallerat app - loggat in och ut, men det är samma fel överallt.

Mvh
Joakim
Foto på drpuma

drpuma

  • 144 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 11 månader sedan

  • 2

Det finns inga svar.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.