Visma Enskild firma låser sig och måste startas om när jag använder rullningslistan i utbetalningar, hur åtgärda?

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Foto på Jan Persson

Jan Persson

  • 70 poäng

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 8,786 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Jan,

Det jag tänker på är vilken version av programmet du har, och har du fyllt i utbetalningsdatum samt utbetalning från konto innan du har valt utbetalningstyp i din rullmeny?
Jag kan nämligen inte lyckas återskapa ditt problem i Visma Enskild firma.

Därför rekommenderar jag dig att ta kontakt med mina kollegor på supporten på telefon 0470 - 70 62 00 eller via chatten som du hittar HÄR

Ha en bra dag!

/Cecilia