Visma Lön Anställd approblem

  • 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Öppnar appen för att stämpla in. Står "Du har angett felaktig e-postadress, lösenord eller så är ditt konto låst".
När jag trycker på "Uppdateraknappen" försvinner detta och då kan jag stämpla tider.
Var i kontakt med er via chatten, fick tips att byta lösenord, detta hjälpte inte.
Har loggat ut och loggat in igen, har startat om telefonen, hjälper inte.
Texten finns kvar.
Foto på Saku

Saku

  • 1,130 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 2
Foto på Saku

Saku

  • 1,130 poäng 1k badge 2x thumb
Någon?
Foto på Saku

Saku

  • 1,130 poäng 1k badge 2x thumb
Detta problem kvarstår
Foto på Jesper Fogelström

Jesper Fogelström, Application Specialist Lön/Lön Anställd/Resa&utlägg

  • 6,332 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Saku! 
Ursäkta sent svar. 
Kvarstår detta problem fortfarande? Jag kontaktar gärna dig kring ditt problem, hur når vi dig bäst?

// Jesper

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.