Visma Lön Anställd approblem

  • 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 4 månader sedan
  • Besvarad
Öppnar appen för att stämpla in. Står "Du har angett felaktig e-postadress, lösenord eller så är ditt konto låst".
När jag trycker på "Uppdateraknappen" försvinner detta och då kan jag stämpla tider.
Var i kontakt med er via chatten, fick tips att byta lösenord, detta hjälpte inte.
Har loggat ut och loggat in igen, har startat om telefonen, hjälper inte.
Texten finns kvar.
Foto på Saku

Saku

  • 1,060 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 6 månader sedan

  • 0
  • 2
Foto på Saku

Saku

  • 1,060 poäng 1k badge 2x thumb
Någon?
Foto på Saku

Saku

  • 1,060 poäng 1k badge 2x thumb
Detta problem kvarstår
Foto på Jesper Fogelström

Jesper Fogelström, Application Specialist Lön/Lön Anställd/Resa&utlägg

  • 4,936 poäng 4k badge 2x thumb
Hej Saku! 
Ursäkta sent svar. 
Kvarstår detta problem fortfarande? Jag kontaktar gärna dig kring ditt problem, hur når vi dig bäst?

// Jesper