Visma Lön Anställd historik

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Vi uppgraderade från Visma Stämpla till Visma Lön Anställd för över en vecka sedan, men fortfarande har ingen historik från tidigare månader kommit in i Visma Lön Anställd. När kommer det?
Foto på Asa

Asa

• 294 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Ingela

Ingela

• 100 poäng 100 badge 2x thumb
Vi gjorde uppdateringen 22/3 och har fortfarande ingen historik.
Ett centralt problem som de arbetar på.....
Foto på Asa

Asa

Ok, tack då får jag också avvakta.
Foto på Jenny

Jenny

• 5,762 poäng 5k badge 2x thumb

Testa och klicka på en dag i tidigare månad, man ser det inte annars.

Foto på Jenny

Jenny

• 5,762 poäng 5k badge 2x thumb
Foto på Asa

Asa

Kan inte se några som helst tidigare från mars och bakåt, även om jag klickar på dagarna. Det är tyvärr helt blankt.
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,000 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Historiken som förs över ska synas på det sättet som Jenny i sin bild. Dvs färdiga perioder har ett hänglås och klickar man på dagen så står saldon under Tidsregistreringar för vald dag.

Några användare har tappat historik bakåt i tiden på tidigare perioder, antingen att det är helt tomt eller att det står en varningstriangel på dem. Detta gäller på tidigare överförda perioder och inget som påverkar pågående perioder eller lönekörningar.

@Åsa: Jag kommer mejla dig för att ta in information så att vi kan fixa till din saknade period.
@Ingela: Jag såg att du hade ett ärende hos oss, har det inte löst sig efter att du uppdaterade till version 2018.2?

/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.