Påminnelse om klarmarkering - Lön Anställd

• 4
  • Problem
  • Uppdaterades för 6 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Personalen får meddelande i appen att de ska klarmarkera mars, trots att mars månad är klarmarkerad och attesterad samt överkörd till Visma Lön via synkronisering.
Foto på Saku

Saku

• 1,110 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 4
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 92,890 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Vi håller på att kika på detta.
Det är gamla Visma Stämpla som skickar automatiska meddelanden - och där är ju inte perioden klarmarkerad.
Den anställde kan ignorera det här.
/Anna
Foto på Asa

Asa

• 294 poäng 250 badge 2x thumb
Ser att detta svar är 2 månader gammalt. Problemet kvarstår fortfarande hos oss, när räknar ni med att det är löst?
Foto på Anna Svensson

Hej!Jag vågar just nu inte ge några besked när i tiden detta kommer rättas.Lovar att uppdatera när jag vet mer./Anna
Foto på Ann Sundström

Ann Sundström

• 732 poäng 500 badge 2x thumb
Hej! 
Vi har samma problem och jag var i kontakt med chatten om detta tidigare i veckan. Där verkade de inte veta att detta problem fanns utan uppmanade bara att prova att avinstallera och installera appen på nytt. Vilket inte hjälpte ;-)
Det är ju bra om alla supportfunktioner har samma information att lämna till oss användare.
Foto på Helena

Helena

• 326 poäng 250 badge 2x thumb
Vi har också detta problem. Har också fått svar av support att detta inte är ett känt problem och lägger en röst på både en snabb lösning samt att alla i supporten har uppdaterad info. 
Foto på Sanna Theodorsson

Sanna Theodorsson, Fd Moderator

• 5,690 poäng 5k badge 2x thumb
Helena, jag tar självklart detta vidare. Såklart ska vi se till att vara uppdaterade så att du får rätt information. 
Följ denna tråden, precis som ni gör, så kommer ni få uppdatering om detta när mer information finns. 

Ha en fortsatt bra sommar så länge! 
Foto på Anna Svensson

Hej!Jag skulle vilja att ni kollade om ni fortfarande får samma felaktiga meddelande om klarmarkering.Inatt stängdes Visma Stämpla ner, men någon användare sa att det fortfarande var problem.

/Anna
Foto på Saku

Saku

• 1,110 poäng 1k badge 2x thumb
Vi har fått meddelande förra veckan om klarmarkering, men den försvann plötsligt. 
Foto på Anna Svensson

Hej!
Jag ska göra en uppdatering i den här tråden också.
Problemet med felaktiga påminnelser är inte löst utan vi jobbar vidare på att lösa det så snart som möjligt.
Meddelandet dyker upp när du skapar en lönekörning och försvinner när du låser den - helt ologiskt och väldigt irriterande för de anställda.

Jag uppdaterar när vi har en lösning eller om jag vill att du testar något.
/Anna
Foto på mh

mh

• 204 poäng 100 badge 2x thumb
Jag tycker det verkar som ett samband med när man startar en lönekörning då kommer det upp påminnelser. Och när lönekörning är klar så försvinner påminnelsen i lön anställd. är det någon mer som sett det sambandet? 
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Information Coordinator

• 2,562 poäng 2k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! 

Nu ska påminnelsehanteringen fungera i Visma Lön Anställd! 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.