Hamnar i gamla Stämplakalendern - Lön Anställd

• 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Vi uppdaterade Visma lön för ett par dagar sedan och då även Visma Stämpla till Visma Lön anställd. Uppdateringen verkar ha slagit igenom hos de flesta men några användare kommer fortfarande in på den gamla inloggningen/kalendern när de loggar in.
Jag själv som löneadministratör kommer in på det nya men kan inte se mina egna instämlade tider? (som dock ses hos en annan löneadministratör som fortfarande kommer in den gamla miljön) Känns mycket knepigt?
Foto på Sofie

Sofie

• 1,268 poäng 1k badge 2x thumb
  • frustrerad

Publicerades för 2 år sedan

• 1
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,186 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Vet du om de användarna går via vismaspcs.se och klickar på Mina tjänster när de ska logga in?
Jag såg att jag kom till Visma Stämpla om jag använde appen i datorn. Däremot kommer jag till nya läget om jag går via vår hemsida.

Vi undersöker det här vidare.
/Anna
Foto på Anna Svensson

Appen som man kunde ladda hem till sin dator är inte anpassad för Visma Lön Anställd.
Vi rekommenderar istället att användarna loggar in och tidsregistrerar på vismaspcs.se eller via mobilappen.
/Anna
Foto på Sofie

Sofie

• 1,268 poäng 1k badge 2x thumb
När kommer det finnas en app till datorn? Vi använder bara våra datorer för inloggning och appen underlättar det. Den tidigare gadgeten som vi använt finns inte något liknande nu?
Foto på Anna Svensson

Vi jobbar på det och jag lovar att uppdatera när jag vet mer.
/Anna
Foto på Anna Svensson

Hej!
Ser att jag har missat att uppdatera här.

Nu finns ett så kallat terminalläge som du kan använda till Visma Lön Anställd. Via sidan https://timeclock.vismaonline.com/terminal#/ kan du logga in och använda som favorit.Vi har fått synpunkter på att ha något liknande den tidigare appen. Just nu är det inte planerat men vi har med oss det./Anna
Foto på Anna Svensson

Hej!En kort uppdatering i denna tråden.
Visma Stämpla stängdes ner inatt så nu ska det inte gå att av misstag komma in i den gamla tjänsten.mvhAnna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.