Vit skärm vid inloggning - Visma Scanner Android

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Scannern för android fungerar inte.

Har installerat, se nedan attachment med bild.
Efter jag valt eEkononmi möts jag av en vit skärm med tangentbord.
Jag har kommit på att det går skriva i blindo - ange epostadress och sen "nästa" samt lösenord, så kommer jag vidare till nästa VITA SKÄRM...med rubriken "välj företag".
Stora buggar här i programmet, oanvändbart i detta skick.

Android 7.0
Samsung S7

Har provat ominstallera flera ggr, starta om telefonen.
Aktiverade scannern i efterhand då jag märkte den inte var "godkänt med avtal" på websiten. 
Hjälpte ej med appen trots det. Även ominstallation igen, fortf vit skärm bara.

Vem fixar dessa buggarna?
Mitt kundnummer antar jag ni kan se då jag är inloggad.

Foto på johan_sandgren

johan_sandgren

  • 304 poäng 250 badge 2x thumb
  • frustrerad, arg, utan hopp, slöseri med min tid

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 19,250 poäng 10k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej allihop! 

Jag kan nu med glädje meddela att vi har en lösning på problemet med vit skärm vid inloggning till Visma Scanner på en Android-telefon. 
Det finns nu en ny version för nedladdning av appen Visma Scanner för Android. I den nya versionen av appen fungerar det bra att logga in och du ska inte längre mötas av en vit skärm. 


Tveka inte på att återkomma här i tråden om du upplever något problem eller om du har någon fundering. 

Ha en fortsatt bra dag!
/Nellie