Visma Scanner app tolkar inte informationen - eEkonomi

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Efter senaste uppdateringen av visma scanner för android så misslyckas tolkningen av innehållet i scannat material med 100%. Får hela tiden texten "Oops, något gick fel, prova ta en ny bild." Så nu är det bara att knappa in all text från fakturan manuellt i visma scanner och då försvinner liksom själva poängen med appen.
Foto på MomsMannen

MomsMannen

  • 434 poäng 250 badge 2x thumb
  • Suck...

Publicerades för 1 år sedan

  • 2
Foto på Nellie Karlsson

Nellie Karlsson, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 17,774 poäng 10k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! 

Tidigare kunde vi få upp meddelandet "Fotot kan inte tolkas, ta om fotot eller fyll i fälten manuellt."
Det felet är nu åtgärdat och just det meddelandet ska inte dyka upp var gång du scannar ett kvitto eller faktura. 


/Nellie