Visma stämpla fungerar inte för ny anställd.

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Visma stämpla fungerar inte för ny anställd. Jag som huvudadministratör kan komma in och skriva i kalendern men den anställda kan inte stämpla in och ut.
Foto på charlie

charlie

  • 70 poäng

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Susan Åklundh

Susan Åklundh, Fd Moderator

  • 15,664 poäng 10k badge 2x thumb
Hej charlie,

Bara så jag är med på vad du menar.
Är det när den anställde loggar in på vår hemsida www.vismaspcs.se - Mina tjänster som den anställde inte kommer åt att logga in?
Eller är det i appen på den anställdes mobil?
Får den anställde upp något felmeddelande eller på vilket sätt kan den anställde inte stämpla in respektive ut?

Om det är i appen den anställde inte kan stämpla, rekommenderar jag att avinstallera appen och installera den på nytt så brukar detta lösa problemet.
Är det via vår hemsida så behöver jag mer info om hur den anställde gör och vad ni menar med att det inte går att stämpla.

Återkom med kompletterande information så kikar vi vidare på det:)

Ha en fin dag
/Susan

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.