Visma Webshop + Tillbaka knapp & att inte hamna överst på sidan när du gör val

• 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 vecka sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Vi och kunder upplever att en tillbaka till toppen knapp vore bra! Idag är vi många om kunderna och vill att det ska vara en lätt och trevlig upplevelse på vår sida att behöva skrolla fram o tillbaka är lite krångligt. Kan ni tänka er att förenkla detta?
När du har många val i sidomenyn som i vårt fall. Täcken sen kan du välja innetäcken och sen tjocklek på innetäckern så är den menyn långt ner på sidan och varje klick du gör hamnar du längst upp på sidan och måste skrolla ner för att göra nästa val. Lite opraktiskt och inte helt förståligt för nya användare. Är det något jag kan göra för att undvika detta förutom att ha mindre produkter ;)  Tacksam för hjälp och råd.

Vill påpeka igen att för att ha en kategori på rea måste alla produkter vara med även underprodukterna vilket inte är praktiskt. Kan ni se över att om du valt huvudartikeln så gäller rabatten även de olika valen i huvudartikeln?

Mvh Sara
www.stigsbergsgard.se om ni vill se vad jag menar
Foto på Sara D

Sara D

• 368 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 2 veckor sedan

• 0
  • 2
Foto på Jennie-Ann Karlsson

Jennie-Ann Karlsson, Service Owner Visma Webshop/Website

• 330 poäng 250 badge 2x thumb
Hej! 
Tack för din input!

Jag har tagit en titt på din sida, och förstår dina synpunkter. Vi ska titta närmare på i första hand att "stanna kvar" på samma ställe i menyn även efter att man bytt till den nya sidan utifrån senaste Menyvalet.
Vad gäller "Gå till toppen" så ska vi se över den möjligheten framöver också, kanske som ett nytt element. Så om fler har samma behov får ni gärna kommentera här.

När det gäller att inkludera alla underkategorierna i Rea, så är jag jag inte med riktigt, även priset måste ju ändå justeras, eller är jag inte så samma ställe som du?