Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

(uppdaterad av Mita Jonsson CONTENT PRODUCER ‎2025-05-28 13:30 )
  • 0 Svar
  • 1 gilla
  • 3303 Visningar

I Tid & Projektplanering har du tillgång till en digital lagringsplats för dina avtal. Häng med på en rundtur i modulen nedan!

Arbetar du idag i Tid? Då kan du prova Tid & Projektplanering kostnadsfritt under 30 dagar genom att välja Fler funktioner nere till vänster i sidomenyn.

 

Du når via Avtal i sidomenyn. Om du inte har tillgång kan det bero på att modulen inte är aktiverad, i så fall aktiverar du via Inställningar - Generellt- Företagsinställningar.

 

Med avtalsmodulen får du:

- en digital lagringsplats för alla dina avtal

- funktion för att ställa in bevakningsdatum för att hålla koll på om avtal behöver förnyas

- tillgång till digital e-signering.

 

När du är inne i avtalsmodulen väljer du Lägg till avtal uppe till höger för att lägga till ett nytt avtal.

Nytt avtal.png

Du anger vilken typ av avtal som du vill ladda upp, vem som ska vara motpart i avtalet samt ytterligare information om avtalet såsom startdatum och avtalslängd. Du kan också lägga till ett bevakningsdatum, vilket underlättar för dig då du inte manuellt behöver hålla koll på när ett avtal är på väg att löpa ut. 

 

När avtalet är skapat är det dags att ladda upp filen för avtalet på fliken Filer. Vi rekommenderar att du använder filformatet PDF då du kan skicka dessa för digital signering. Du påbörjar en ny signering genom att klicka på symbolen för detta:

Starta signering.png

 

Du kan nu skicka avtalet för e-signering. Vill du läsa mer om hur e-signering funkar gör du det i Få ett smidigare arbetsflöde med digital signering.