Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fjäril
UTFORSKARE

Förenklad skattedeklaration

Kan jag skapa en förenklad skattedeklaration med Visma eEkonomie Smart? Eller måste jag boka något extra? Om så är fallet, exakt vad och hur mycket kostar det?

4 SVAR 4
Khedron Wilk
CHAMPION

Lite osäker på vad du menar med förenklad skattedeklaration men vi provar...
Finns ett tillägg som heter Visma eEkonomi Deklaration/Årsredovisning. 129kr/mån (?). Jag tror du kan lägga till det via Appar och tillval inne i eEkonomi.

Personligen tycker jag det är en bra produkt (ett bra tillägg) som sparat mycket tid för oss.

tack för ditt svar. Det är till stor hjälp. Min svenska är inte så bra än. Jag menade en skattedeklaration i slutet av året.

Jag är övertygad om att din svenska är tillräckligt bra för att det skall fungera. *tumme upp*

Tveka inte att skriva inlägg med frågor och funderingar kring Visma eEkonomi och bokföring. Och hittar du trots allt  inte rätt ord så... löser vi det med lite frågor fram och tillbaka.  Lycka till med ditt (?) företagande, bokföring, deklaration med mera!

 

Tack. Just nu gör jag min första momsdeklaration och många frågor dyker upp ;). Framför allt att hitta rätt konton för rätt ingående skatteavdrag och momsdeklaration...