Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

TstAB15
MEDLEM

Går inte att skapa lista

Hej, har tidigare haft en lista på start sidan där man kan välja om du vill göra en kundfaktura/leverantörsfaktura/klistra in kontoutdrag. Helt plötsligt så fanns inte min lista kvar och nu kan jag inte skapa en ny lista, vad är felet?

 

eEkonomi smart.png

7 SVAR 7
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @TstAB15!

 

När jag tittar på bilden du skickade så ser det ut som att du är i redigeringsläget för listan och kan lägga till menyval, är bilden tagen idag när du haft problemet? Vad är det som händer när du försöker skapa din lista? Du får gärna återkomma och förklara vad som händer så ska vi kika på det vi kan från vår sida.

 

/Tinne

Hej,

Skärmdumpen är från idag. Och det har varit så ett bra tag men har inte hunnit ställa frågan om detta.

När jag tex väljer kundfaktura och ska dra den och släppa den så när jag då kommer upp där den ska släppas så blir det som en rund röd ring med ett sträck. Bifogar ett foto från mobilen hur det blir när jag försöker dra och släppa.

 

 

PXL_20240202_120437854.MP~2 eEkonomi 2.jpg

mvh

Eva

Hej @TstAB15, jättebra att du kunde visa hur det ser ut!

 

Jag har försökt återskapa detta men får inte samma fel som du, så jag har även bollat detta med mina kollegor som inte heller kan återskapa felet. Vi kom därför fram till att det är bäst att du ringer in till oss, så kan vi koppla upp oss mot din miljö och felsöka vidare därifrån för att reda ut varför det blir såhär.

 

Gör så att du tar kontakt med mina kollegor på supporten när du har möjlighet. Du får gärna återkoppla här i tråden när ni löst det så vet vi att du har fått hjälp.

Trevlig helg!

/Tinne

Hej,

Jag kontaktar supporten nästa vecka och återkopplar efter det.

Trevlig helg.

Mvh

Eva

Hej

Har pratat med supporten ganska länge men det gick inte att lösa.

Så det är skapat ett ärendenummer och de återkommer med ett svar.

Fortsättning följer.

Eva

TstAB15
MEDLEM

Nu har det löst sig. Fick rådet att klicka på skapa ny och sedan välja anpassa och därefter välja något längre ned på listan och det fungerade.

Mitt problem är löst.

Trevlig dag.

 

Mvh

Eva

Hej @TstAB15 

 

Tack för att du återkopplade och delade lösningen med oss andra. 

 

Välkommen tillbaka till forumet framöver. 

/Tinna