Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

jlmar_
MEDLEM

Korrigeringsverifikation och bankhändelser inte synkat - hjälp!

Hej!

 

Sitter nu med avstämningen och allt är klart förutom ett problem som dök upp, uppskattar all hjälp snabbt! 🙂  Jag har bokfört en inbetalning på fel datum. Köpet är gjort från företagskontot.

 

Köpet är gjort 2023-11-10 och summan har då dragits från bankkontot,  men nu när jag stämmer av så är betalningen som gjorts av mig bokförd 2023-10-10. Det har helt enkelt blivit en miss här.

 

För att lösa problemet så var tanken att bara göra en korrigeringsverifikation och sedan skapa en ny verifikation med rätt datum. Detta gjorde jag, ändringen sker på kontona, men inte i kassa och bankhändelser. Hur löser jag detta med kassa och bankhändelser?

 

Någon som har tips?

 

Stort tack på förhand!

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @jlmar_ 

 

Tack för att du kontaktar oss. 

 

Jag tror att du ska hitta lösningen i hjälpavsnittet Vanliga problem och lösningar - bankhändelser om du läser under rubriken Jag har angett fel datum/belopp

 

Har du några följdfrågor eller vill att vi kikar tillsammans med dig så är du alltid välkommen att kontakta supporten

 

Ha en fin dag. 

/Tinna