Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

JOVAN SMK
UTFORSKARE

Önskar funktion Utskrift betalda fakturor utan krediterade fakturor i eEkonomi PRO FÖRENING

Hej! Önskar en ny funktion som kan ta fram lista på betalda medlemsfakturor  eEkonomi PRO för FÖRENING.

I vår förening har vi 540 medlemmar som faktureras samtidigt. Under tiden alla fakturor är betalda är det viktigt att bevaka hur det går med betalningarna. Idag så finns det ingen funktion som kan lätt skapa en lista på betalda medlemsfakturor. Det man kan göra idag är att man kan titta på betalda fakturor men då är även krediterade fakturor med. Då får man klura för hand och räkna bort de som är krediterade, de är inte intressanta.

 

Tips:

Under Kundfakturor/Alla fakturor (rullgardinsmeny) finns det en massa funktioner som är totalt ointressanta för en förening. Ta bort en del av dem och lägg till inställning i "Betalda fakturor" där man kan ta bort krediterade fakturor och på så vis se bara det som är viktigt, dvs vilka har betalat under perioden.

Tack på förhand!

Jovan

PS: Jag ställer upp för en intervju om ni vill införa denna funktion.

 

2 SVAR 2
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @JOVAN SMK!

 

Tack för att du tar dig tid att ge oss feedback och förbättringsförslag. Vi tar emot alla önskemål direkt i programmet via knappen Feedback & förslag längst ner till vänster till ditt program. Lägg gärna in dina förbättringsförslag där så kommer det direkt in till vår utvecklingsavdelning för utvärdering.
 

Önskar dig en fin måndag!

/Tinne

JOVAN SMK
UTFORSKARE

Just det, jag gör så, tack:)