Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

William Kraft
APPLICATION SPECIALIST

LÖST: Analys misslyckades i scanner

Det är just nu problem med att underlag inte kan tolkas i Visma Scanner appen med telefoner som Samsung s22 och s23.

Det innebär att du fortfarande kan fota ditt underlag utan problem men informationen tolkas inte och fylls därmed inte i automatiskt. Vi jobbar just nu på en lösning för detta och så länge kan du istället fota ditt underlag med kameran på din telefon. Ladda upp det i Visma Scanner appen manuellt och då tolkas informationen.

Det gör ni genom att klicka på kameran i appen sedan nere till vänster välja i kamerarullen.

1 GODKÄNT SVAR
William Kraft
APPLICATION SPECIALIST

Löst i version senaste versionen av scanner appen. (3.14.0)

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
William Kraft
APPLICATION SPECIALIST

Löst i version senaste versionen av scanner appen. (3.14.0)