Felet finns från och med version 2017.1 och rättat i 2022.3.
Om du har transaktionsinfon som har samma början på koden går det inte att enbart välja den i listan Transaktionsinfo på verifikationsraden. Du får istället skriva in hela koden för transaktionsinfon och sedan välja den för att transaktionsinfon ska sparas på raden.
Det kan även vara problem med att byta transaktionsinfo, även om koden inte har samma början. I detta fall får du radera allt i kolumnen Transaktionsinfo, gå till ett annat fält för att sedan gå tillbaks till Transaktionsinfo för att välja den transaktionsinfo du vill ha.
Löst! Gå till lösning.
Hej!
Vi har precis släppt en ny version av Visma Administration, 2022.3 där det här problemet är löst. Du hittar versionen via Ladda ner/uppdatera på vår hemsida. Läs mer om våra övriga nyheter i versionsnyheterna.
Ha det gott!
/Jenny
Hej!
Vi har precis släppt en ny version av Visma Administration, 2022.3 där det här problemet är löst. Du hittar versionen via Ladda ner/uppdatera på vår hemsida. Läs mer om våra övriga nyheter i versionsnyheterna.
Ha det gott!
/Jenny
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.