Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

LÖST: Mailadressen syns inte under företagsinställningar om du har scanning via e-faktura

Felet finns från version 2022.0 och rättat i version 2022.1. 

 

Om du har markerat Ta emot pdf-/pappersfaktura som e-faktura under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Digitala fakturor och dokument visas tyvärr inga uppgifter i fälten Fakturaadress för pappersfaktura och E-postadress för pdf-faktura. Dessutom står det att aktiveringen är skickad trots att den är godkänd, vilket den blir efter 24 timmar.

 

Har du precis aktiverat tjänsten och behöver veta adressen för att kunna förmedla den till dina leverantörer kan du höra av dig till Visma Spcs Support för att få hjälp.

 

Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.

1 GODKÄNT SVAR
Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

Hej!

 

Det här är löst i version 2022.1 som finns på vår hemsida under Ladda ner och uppdatera. Läs mer om vad som är med i versionen i våra versionsnyheter

 

/Jenny

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
Jenny Sjöström Sannéus
APPLICATION SPECIALIST

Hej!

 

Det här är löst i version 2022.1 som finns på vår hemsida under Ladda ner och uppdatera. Läs mer om vad som är med i versionen i våra versionsnyheter

 

/Jenny