Felet finns från version 2022.0 och rättat i version 2022.1.
Om du har markerat Ta emot pdf-/pappersfaktura som e-faktura under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Digitala fakturor och dokument visas tyvärr inga uppgifter i fälten Fakturaadress för pappersfaktura och E-postadress för pdf-faktura. Dessutom står det att aktiveringen är skickad trots att den är godkänd, vilket den blir efter 24 timmar.
Har du precis aktiverat tjänsten och behöver veta adressen för att kunna förmedla den till dina leverantörer kan du höra av dig till Visma Spcs Support för att få hjälp.
Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.
Löst! Gå till lösning.
Hej!
Det här är löst i version 2022.1 som finns på vår hemsida under Ladda ner och uppdatera. Läs mer om vad som är med i versionen i våra versionsnyheter.
/Jenny
Hej!
Det här är löst i version 2022.1 som finns på vår hemsida under Ladda ner och uppdatera. Läs mer om vad som är med i versionen i våra versionsnyheter.
/Jenny
Copyright 2022 Visma Spcs. All rights reserved.