Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Agatha Batarowicz
APPLICATION SPECIALIST

LÖST:Problem att nå Löneuppgifter inne i Företagsinställningar

Hej!


Vi har uppmärksammat att vissa kunder har problem med att nå Löneuppgifter under Företagsinställningar.
Man möts utav meddelandet Fliken med inställningarna för Löneuppgifter kunde inte öppnas. Försök igen om en stund. Om felet kvarstår kontakta vår supportavdelning.

Vi håller på att undersöka detta och återkommer i tråden när det finns mer information. 

Klicka på prickarna uppe till höger i inlägget och välj Prenumerera för att få ett mejl när problemet är löst.

1 GODKÄNT SVAR
Agatha Batarowicz
APPLICATION SPECIALIST

Hej,
Detta problemet bör nu vara löst.

Visa lösning i originalinlägg

51 SVAR 51
broomstickab
NY MEDLEM

Hej,

 

Jag försöker skapa lönebesked men möts av meddelande att jag behöver fylla i tjänsteställets adress under företagsinställningar innan jag kan skapa ett lönebesked. När jag är inne på företagsinställningar och skriver in adressen och sedan försöker spara så går det inte. Får inget felmeddelande eller så utan det händer bara inget när jag ska spara. Är det något fel hos er?

Hej @broomstickab!

 

Min rekommendation är du provar med att rensa cache och även provar att göra detta i en annan webbläsare.

Återkom gärna när du testat ovan!

 

Ha en fin dag!

/Tinne

Hej,

Jag har samma problem, och inte heller för mig hjälper det att rensa cache. Det går över huvud taget inte att spara när man gjort ändringar i företagsinställningar. Problemet är akut då lönerna måste göras senast i morgon.

 

Med vänlig hälsning

Daniel Möller

Ja det är verkligen akut 

Så kan man ju inte svara innan man har återskapat problemet och sett att det fungerar.

Hej,

 

Har provat att rensa cache och har provat både på min dator och i mobilen samt olika webbläsare men problemet kvarstår. Går ej att spara.

 

Med vänlig hälsning,,

Robert Bevenros

Hej @broomstickab och @Daniel Möller 

 

Mer information kring er fråga finns att hitta i detta inlägget. Vi felsöker detta och uppdaterar här i tråden när vi har mer information att dela med oss av. 

 

/Agnes 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂

Hej!
Vi felsöker detta just nu!
Vi uppdaterar i denna tråden när vi har mer information.

Zmurfen
UTFORSKARE

Hjälp!
Ringer supporten svara inte, går fram toner och sedan kopplar det ner/stänger av.
Kan inte chatta koppla inte upp, går inte ansluta.

 

Behöver få hjälp lite akut då löneprog. inte fungerar.

 

Vad skall man göra?

 

mvh Larz

 

Det verkar vara fel på deras växel.  Vad har du för problem?

 

Skall skapa ett lönebesked men får upp "Innan du skapar lönebesked måste du lägga till tjänsteställets adress i arbetsgivardeklarationen."
Men kan inte lägga till detta?!
Försöker, tycks inte spara när det är gjort!?

 

Har skapa dessa besked innan?!

Om du loggar ut och sen in igen, har det sparats då? Ibland verkar det som att uppgifter inte sparas men det sker ändå.

Jag får pröva... märkliga är att det fungerat innan.

Nope, hjålpte inte! 🤔

Då får vi hoppas att Visma får igång telefonerna snart så att du kan få kontakt med supporten. Jag har tyvärr inget mer tips. 

Tack för försöket!

Men hur kommer jag i kontakt med supporten, inga kanaler funkar?

 

 

Hej @Zmurfen !

 

Tack för att du skriver in. Jag vill börja med att be om ursäkt att du inte lyckats nå oss via supporten. Precis som du skriver går det inte för tillfället då vår leverantör har tekniska problem som påverkar vår telefoni och chatt. Vi har informerat om detta även på vår hemsida. Vi hoppas på att ha en lösning på plats snart och här i forumet är vi tillgängliga att svara på frågor. 

 

Gällande din fråga och det du beskriver så håller teamet på att felsöka detta just nu för att se vad som är orsaken. Vi kommer uppdatera er här i forumet så fort vi har mer information att dela med oss av.

 

Har du fler frågor eller funderingar är du varmt välkommen att återkomma i tråden. 

 

/Agnes

 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂

Hej igen @Zmurfen 

 

Mer information kring din fråga finns att hitta i detta inlägget. Vi felsöker detta och uppdaterar här i tråden när vi har mer information att dela med oss av. 

 

/Agnes 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂
Larturen
NY MEDLEM

Jag har samma problem som flera redan tidigare skrivit om, dvs att det inte går att spara uppdaterade företagsinställningar som krävs för att skapa ett lönebesked.