Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

UlrikaM
UTFORSKARE

Bokslutskontrollen

Hej,
Jag har problem med bokslutskontrollen som säger att "medelvärdet anställda har fel värde". Jag har tagit bort fältkoderna på allt utom just medelantalet anställda eftersom det är det enda vi har med i not (och raderna verkar inte kunna raderas i den digitala inlämninsmallen). Värdena är inhämtade med inlagda fältkoder och antalet anställda finns i grunduppgifterna. Vad kan vara fel?

2 GODKÄNDA SVAR
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej UlrikaM!

Jag föreslår att du testar att ta bort noten och därefter hämta noten på nytt.

Om det inte löser ditt problem är du välkommen att slå en signal till supporten så hjälper vi dig vidare i den kanalen, då vi i sånt fall skulle behöva koppla upp oss för att kunna undersöka det närmre tillsammans med dig.

Önskar dig en fin eftermiddag!

/Tinne

Visa lösning i originalinlägg

Hej Ulrika och ursäkta för sen återkoppling,

Du har helt rätt i att detta är ett fel som vi behöver åtgärda. 

Tack för att du uppmärksammade oss på detta.

/Tinna

Visa lösning i originalinlägg

4 SVAR 4
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej UlrikaM!

Jag föreslår att du testar att ta bort noten och därefter hämta noten på nytt.

Om det inte löser ditt problem är du välkommen att slå en signal till supporten så hjälper vi dig vidare i den kanalen, då vi i sånt fall skulle behöva koppla upp oss för att kunna undersöka det närmre tillsammans med dig.

Önskar dig en fin eftermiddag!

/Tinne

Det hjälper inte att ta bort noten och lägga till den igen. Jag ringer in.

Hej,

Har pratat med supporten och detta är tydligen en bugg. Det är inte fel på koderna utan något fel på själva raden. Vill man ha medel antal anställda och inte behöver någon av raderna ovanför gör man bäst i att kopiera text och koder till en annan rad för nyttjande. Det går inte att ta bort rader då det är digital inlämning.

Hej Ulrika och ursäkta för sen återkoppling,

Du har helt rätt i att detta är ett fel som vi behöver åtgärda. 

Tack för att du uppmärksammade oss på detta.

/Tinna