Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Skicka flera påminnelser för klarmarkering och attest - Visma Lön Anställd

(uppdaterad av Anna Svensson CONTENT PRODUCER ‎2023-03-17 08:54 )

Igår trillade det in en nyhet i Visma Lön Anställd som förhoppningsvis gör att du slipper tjata för att tidrapporter ska klarmarkeras och attesteras. 🙂 

Nu kan du ställa in att påminnelser ska skickas flera gånger till de anställda som missat klarmarkera eller attestera tidrapporterna.

Inställningen görs under Inställningar - Påminnelser.

inställningar för påminnelserinställningar för påminnelser

Nyfiken på hur det funkar? Läs mer i Påminnelser »

Detta är något som är önskat av er användare så jag hoppas att många av er blir glada och kanske skickar en tumme upp!

Sitter du själv på en superidé eller har något som du tycker inte funkar som du vill så kan du själv lägga in dem under Feedback och förslag till vänster inne i ditt program.

Medverkande
4 Kommentarer
Magnus Erixon
UTFORSKARE

Bra! Går det även ordna så att denna påminnelsen även läggs som notis direkt i appen? Det vore nog de allra mest effektiva att nå ut...

Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

@Magnus Erixon inställningen gäller även för pushnotiserna i appen, så det ska funka fint där också 🙂

Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

@Magnus Erixon - sorry, jag var nog lite snabb! Påminnelserna gäller just nu endast de som finns på startsidan i webbläsaren och inne i appen.  Pushnotiserna jobbar vi vidare med.

Magnus Erixon
UTFORSKARE

@Anna Svensson eftersom vår personal uteslutande arbetar med sin app (ej i webläsaren) så vore det bra om denna påminnelse syns där 😉