Hejsan!Jag vill hoppa på denna tråd igen. Sitter just nu i Visma Skatt och Bokslut Pro ihop med eEkonomi. I eEkonomi har jag ett nystartat företag med brutet räkenskapsår; 240501 - 250430, räkenskapsår 1. Kikade precis i eEkonomi och det är dessa siffror jag ser där:Jag har importerat alla verifikat direkt till Visma Skatt och Bokslut Pro från eEkonomi och INTE via en SIE-fil. Överföringen har alltså gått sömlöst mellan programmen. Jag har INTE använt Periodbokslut via Advisor, utan tagit "den stora" varianten direkt. Allt har sett fint ut och överallt ser jag räkenskapsåret korrekt i Bokslut Pro, utom just på årsredovisningens förstasida. Där står det att räkenskapsåret började i oktober 2024, inte i maj 2024. Skälet till det, är nog att första verifikatet är skapat i oktober. I regbeviset är räkenskapsåret 240501 till 250430 och överallt likaså, men inte på årsredovisningens förstasida. Skickar nedan två olika bilder från två ställen i Bokslut Pro:... mot i årsredovisningen:Har försökt att i hjälpen hitta en funktion där man kan ändra förstasidan, men utan resultat. Hur ska jag gå tillväga?Mvh Lena