Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Anna! Vilket program gäller din fråga? I Visma Administration som jag ser att du har avtal på kan du i exporten välja antingen datum eller verifikationsnummer. Gå in under Arkiv - Export - Verifikationer så kan du välja vilka verifikationer som ska exporteras. Om du vill exportera helår går du istället på Arkiv - Export - SIE.
Hej Lena! Detta verkar vara en fråga som skiljer sig från tråden i övrigt. Jag skulle vilja att du skapade en ny tråd via knappen Skapa ett nytt ämne uppe till höger. Med vänliga hälsningar Anna
Tack, återkommer vid kompl. frågor
Hej hej! Jag tänkte börja med att be dig dubbelkolla en inställning i programmet. Gå in via Arkiv - Programunderhåll - Programinställningar. Har du ha en markering i översta rutan "Visa lista automatiskt vid sökfält"? Annars sätter du en markering här. Det skulle även kunna bero på att sorteringsordningen ändrats i fältet artikelnummer. Om du vill söka på Benämning måste du välja det som sorteringsordning. Se min bild nedan: Testa detta och skulle det inte hjälpa får du gärna återkomma här igen.
Hej Carin, På konteringsmallen kan du i fältet Verifikationstext ange vad du vill ska synas på verifikationen. Om du lägger till Id-numret som i mitt exempel nedan får du ut informationen på utskriften och på verifikationen.
Genvägar