Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @ThereseT För att få en översikt över försäljningspriser kan du använda rapporten Artikeluppgifter med försäljningspris. Den visar en lista över dina artiklar med försäljningspris/utpris och inkluderar även inställningar, lageruppgifter och övriga uppgifter. Denna rapporten laddar du själv ner under Arkiv - Mallar/Rapportgenerator - Läs in rapport. Läs mer i hjälpavsnittet Läs in rapport. Rapporterna finns i mappen SpcsRapp. Efter att du laddat ner rapporten hittar du den under Utskrifter - Inlästa/SkapadeNär det gäller inköpspriser kan du använda en rapport som heter Leverantörspriser. Du hittar den när du går in under Inköp - Leverantörer - Skriv ut. Hoppas detta hjälper dig och att du får en fin helg./Tinna
Hej igen..Microsoft har meddelat att dom kommer supportera Outlook Classic som dom kallar den nu till 2029. Den "nya" outlook appen är ej MAPI kompatibel.Rekommenderar att ni kolla på att implementera er egen SMTP agent för Visma Administration.Då ert Visma eEkonomi inte har så man kan skicka fakturorna i förtid IE 30 eller 60,70 dagar i förväg så är det inte något vi och många andra som behöver denna funktionen inte kan flytta till.. samma sak gäller Fortnox.Om ni skulle implementera denna funktionen så skulle vi kunna börja prata om att migrera till Visma eEkonomi.
Hej @MesajConsulting Tack för at du kontaktar oss. Detta löser vi åt dig men inte här i forumet. Om du slår en signal till vår programsupport så har jag för mig att vi har ett speciellt script som löser detta åt dig. Lycka till och återkoppla gärna till mig hur det går för dig. /Tinna
Hej @Anna Gunnarsson Tack för att du kontaktar oss. Här behöver du slå en signal till supporten så vi får kika i ditt program och vid behov skapa ett ärende för fortsatt felsökning. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Tack för det snabba svaret!
Awesome
Genvägar