Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Uppfattat, vill mest bidra med sökbar information för andra som kan tänkas hamna i samma härva.
Hej @DennisCK Jag tror att vi kanske behöver göra lite handpåläggning här så ring supporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället.
Ibland går det för fort när topplocket spricker. Nu har jag hittat var jag kan ändra sökvägarnas standardvärden! Får se om det fungerar.
Hej @Thomas Kjellin Tack för att du kontaktar oss. Detta har vi ingen information om i forumet men jag kan tänka mig att supporten har fått frågan tidigare och om vi inte har någon lösning att erbjuda finns det kanske någon partner som har en lösning som skulle funka för ditt företag. Ring supporten och kolla vilka möjligheter som finns.
Hej @Jonas C Välkommen som ny forummedlem.Problemet beror på att den nya versionen av Outlook är webbaserad. Vårt program kräver att e-postprogrammet är lokalt installerat för att kunna öppna och skicka ordererkännanden och fakturor.Eftersom den nya Outlook-versionen är webbaserad, kan programmet inte öppna det för att skicka e-post. För att lösa detta, rekommenderar vi att använda ett lokalt installerat e-postprogram, exempelvis Mozilla Thunderbird. Ha en fin dag!
Genvägar