Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Mikael Östergren
UTFORSKARE

Får man fråga efter en redovisningskonsult här?

Hej,

Har som sagt hela bolaget i (2 anställda i ett AB) i eEkonomi.

Ger moderatorerna möjlighet att protestera och blockera detta innan jag specar vad vi behöver hjälp med 😁

3 SVAR 3
Mikael Östergren
UTFORSKARE

Fick en 👍 av moderator så tar det som ett OK.

Vi är relativt självgående med det löpande.

Behöver någon som, bevisligen kör/kan eEkonomi, (som byrå är väl att föredra, eller?), och detta:

• Avstämning & bollplank för kontering.
  • Kommunicerbar genom SharePoint, Teams eller mejl.
    • Filer som inte går igenom eEkonomi läggs i en struktur på Teams/SharePoint.
  • Lönekörning (🤚-off på vår inblandning där förutom att godkänna själva utbetalning som går till bank, SEB)
  • Ombesörja månatlig avstämning aga, skatt och moms, och "trycka på knappen" så det går iväg.
  • Årsredovisning. Vi är ett AB "småbolag" så inget krav på revisor vad jag förstår.
  • Hantera skatteverket och kivra genom fullmakt.

Och ypperligt också om även privata deklarationer kan omhändertas.

Hej @Mikael Östergren 

Det går alldeles utmärkt att söka efter en redovisningskonsult här via forumet. Vet att vi har många kunniga redovisningskonsulter som regelbundet hjälper till i forumet på ett fantastiskt sätt. 

Om du mot förmodan inte får kontakt med någon lämplig konsult via forumet så finns en förteckning på vår hemsida över redovisningskonsulter som använder våra program. Du hittar sidan här

Ha det fint

/Tinna  

Hej

Det kan vara intressant. Kontakta mig gärna på casperkonig@gmail.com om frågan kvarstår.

Vänliga hälsningar

RoffaK