Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Rasmus1
UTFORSKARE

Kan inte klistra in kontoutdrag från Nordea

Hej när jag klistrar in kontoutdraget (ca 20 rader) så kommer bara tre rader med i Visma. Det här har inte varit något problem tidigare men har varit så här sedan ett halvår.

 

Jag klistrar in från Nordea på Firefox, försöker klistra in i Firefox och Chrome men bara tre rader skapas alltså.

 

Är det något som kan göras åt detta?

 

mvh

Rasmus

2 SVAR 2
Anton Ingvarsson
MODERATOR

Hej @Rasmus1!

 

Hur går du tillväga när du kopierar kontoutdraget från banken? Kopierar du direkt från banken in till Visma eEkonomi eller in i exempelvis anteckningar/word och sedan till eEkonomi? Du kan även testa i ett inkognito-fönster i både Firefox och Chrome. För att öppna ett fönster i inkognito så klickar du på menyknapparna längst uppe till höger i bådadera webbläsare. Sedan Nytt privatfönster/Nytt inkognitofönster. Du kan även testa att rensa cache-minnet i webbläsaren. Hur du går tillväga för att tömma cache-minnet i vardera webbläsare kan du läsa mer om här.

 

Vissa ärenden är svåra för oss att lösa i forumet. Om inte ovanstående lösningar hjälper dig behöver du kontakta mina duktiga kollegor på supporten för att få vidare hjälp. De kan koppla upp sig mot din skärm och sitta med dig när du försöker klistra in kontoutdraget för att sedan kunna felsöka vidare.

 

Välkommen att kontakta supporten.

// Anton

Rasmus1
UTFORSKARE

tackar, provade incognito nu och då gick det