Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

KABE Husbilsklubb
UTFORSKARE

Koppling till INK3 - Inkomstdeklaration 3 Ideella föreningar

I brist på vetande måste jag höra mig för.

Finns det idag färdig koppling kontovis till INK3 (https://www.bas.se/wp-content/uploads/2023/10/INK3_P1-231002.pdf) i eEkonomi för Föreningar? Om inte, går det att på egen hand lägga till detta så att kontona kan styras till rätt rad i INK3?

INK3.jpg

/Rolf Gustafsson

5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Rolf!  @KABE Husbilsklubb

 

Välkommen tillbaka till forumet. 

 

Detta fungerar inte i Visma eEkonomi då det endast finns stöd för AB och Enskild Firma i Deklaration/Årsredovisning. Däremot fungerar det om du exporterar ut en SIE-fil och importerar den i program där det finns stöd för K3 exempelvis  Visma Skatt. 

 

Vill du se en förändring i VIsma eEkonomi går det fint att lämna ett önskemål till våra utvecklare av eEkonomi via knappen längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål.  

 

Hoppas du får en fin eftermiddag. 

/Tinna

 

 

Ser Tinna att föreningsnamnet är ändrat?
Hej Rolf!  @KABE Husbilskluibb

 

Ja, ja kärt barn ...namn.
/Rolf

Det har nog alltid varit så tycker jag mig ana. Vill du att jag försöker frisera till namnet något? Hojta så gör jag ett tappert försök 🙂 @KABE Husbilsklubb 

 

/Tinna

 

Lyckades hitta en guide som du kan följa för att ändra ditt användarnamn. 
Ändra användarnamn

Nu H O J T A R jag!

HJojta Tinna.jpg

Hej Rolf @KABE Husbilsklubb 

 

Nu har vi fixat till ditt forumnamn och önskar dig en härlig vintereftermiddag 🙂

/Tinna