Har eEkonomiFaktueringsprogram från Visma. Jobba nu i många månader med.
Pga omställning till att skicka digital allting till redovisor blir det också en omställning till mig.
Men problemet hade jag från början.
Varje månad skriva jag ut Kundfakturalistan med alla fakturor som jag har skrivit (i den månad). STOR nackdel är att i tabellen ovan
Fakt nr, kundnr, förfallodatum osv INTE står den belopp vad kunder betala och vad jag se på konto ingång.
Kan man göra en rad till var står kundens belopp?? Det vore jättebra och man spara mycket tid.
I nuläget skriva jag extr från hand en lista med slutbelopp vad kunden måste betala.
Har redan kontakterad Supporten men de kan inte hjälpa mig. Har ni i forumet kanske en ide?
Mvh Irina
Hej
Min första tanke är att du borde uppgradera ditt eEkonomi till endera eEkonomi Bokföring eller kanske allra helst eEkonomi Smart. Då skulle du kunna ha enkla samarbetskopplingar till din redovisning och slippa allt manuellt skrivande. Bokföring + 30 kr i månaden och Smart + 110 kr i månaden.
Hoppas jag förstått ditt problem rätt.
Vänliga hälsningar
RoffaK
hej, bokföring gör en redovisningbyrå och smart ville jag inte. men tack ändå för snabbt svar.
Hej
Om du uppgraderar till eEkonomi Bokföring så kan bokföringsbyrån fortsatt sköta din bokföring via en samarbetskoppling och får dessutom direkt tillgång till din fakturering.
Vänliga hälsningar
RoffaK
Nej det vill jag tyvärr inte och köpa bokföring till. En viss del vill jag göra själv. Och det är säker inte mycket jobb att göra en rad till att man kan se direkt kundens belopp.
Det är bara en förbättringsförslag att göra en rad till, att man kan se kundens betalsumman!
Hej @irinas
Tack för att du delar dina synpunkter och förslag för att förbättra våra produkter.
För att se till att ditt önskemål når rätt avdelning på Visma Spcs, ber vi dig att lämna dem direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi. Du kan göra detta genom att använda knappen Feedback och förslag längst ned på sidopanelen. Genom att klicka på denna knapp kommer du att omdirigeras till förslagssidan i Visma eEkonomi. Där kan du trycka på den gröna knappen Lämna förslag och fylla i ett formulär där du kan beskriva ditt önskemål.
Ha en fortsatt fin dag.
/Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.