Hej VISMA
jag måste skriva här pga ni har chatten stängt( har under arbetsdagen inte möjlighet att skriva) och e postadress har ni inte heller.
Då har man intehaft programmet länge och redan höja ni priser!?
Måste redan köpa nya brevkuvert pga ni har kund adressen på höger sidan på fakturan och de fönsterna är och var alltid på vänster sidan på kuvert. Det finns inte fönster kuvert med fönster på vänster sidan. Ännu mer jobb att skriva från hand kundens adresser på.
Fick i veckan en faktura från Visma för skickade brev via Autoinvoice och där står leveransadress på vänstersidan och så vore det jätte bra för mig, och man kan stoppa de fakturor i de vanliga kuvert med fönster (på Vänster sidan).Varför finns man inte de variant på Visma Faktureringsprogrammet?
De utvecklare har inte tänkt så mycket om det.
Tänkte också att jag har mycket tid över om jag köpa detta faktureringsprogram MEN jag behöver dubbelt så mycket tid en innan. Je länger man jobba med programmet desto mer svårigheter hitta jag. Jag betala för programmet men måste göra mycket själv och flera gg måste jag dubbel kolla att jag har allt. Det är så jätte jobbigt. Inte allt är bra förklarat och supporten har inte heller riktig aning och måste fråga efter andra kollegor.
Flera gg ringde jag och har skrivit till er. Sedan maj har jag programmet och till nu är jag inte nöjda!
Med vänlig hälsning Irina
Von: Visma Spcs AB <svaraej@vismaspcs.se> Gesendet: Mittwoch, 27. Juli 2022 13:01 An: *Mejladress borttagen av Community Manager* Betreff: Prisjustering på att skicka brevfaktura och scanna pappersfaktura
... Visa mer