Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Agronom Andersson
UTFORSKARE

kan inte öppna företagen i visma administration 500

404 - File or directory not found. The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Är det samma för er andra?

Beror det på Microsofts uppdatering?

Vad kan jag göra? Typ återställa uppdateringen från Microsoft? Hur?

 

5 SVAR 5
Anton Ingvarsson
MODERATOR

Hej @Agronom Andersson!

 

Vi har just nu problem med att nå vår hemsida, du får gärna följa inlägget under driftinfo. Startsidan i våra lokala program är kopplad till vismaspcs.se och eftersom den är nere för tillfället visas "404 - File or directory not found. ". Du kan fortfarande arbeta vidare i programmet som vanligt.

 

Ha det gott! 

// Anton

Nej Anton! Jag kan inte arbeta vidare, för jag kommer inte åt mina företagsfiler! Så fort jag vill öppna ett företag, så kommer denna text upp "404 - ".

Hjälp. Vad kan jag göra?

Ligger felet hos mig, i min dator? Jag har ju ett stationärt program och det borde ju gå även om ni har fel.

Hej igen @Agronom Andersson.

 

Hemsidan är nu uppe, kika om fortfarande har samma problem. Annars rekommenderar jag dig att kontakta vår support. Idag har vi öppet mellan 09:15 - 16:00. 

 

Ha en fortsatt fin dag

// Anton

Agronom Andersson
UTFORSKARE

Jaha. Tack och Hej. Nu funkar det. Det var nog jag som inte riktig förstod att det bara var första sidan som inte funkade... Stort tack för att du svarade mig!

Inga problem @Agronom Andersson!

 

Skönt att allt fungerar och jag önskar dig en trevlig fredag och trevlig helg när den kommer!

// Anton